La nova operadora respon als sindicats reconeixent alguna de les incidències que atribueix a l’estat de la flota d’autobusos.

La empresa Avanza ha donat avui resposta a la crítica que els sindicats UGT i CCOO, van fer sobre la qualitat del servei de autobusos del Baix Llobregat.
L’operadora mostra la seva disposició a treballar de manera intensa per a la prestació del millor servei el més aviat possible.
A la vegada afirma haver rebut uns vehicles en condicions deficients i recepcionat un servei molt deteriorat en els últims mesos, fet, que entenen , està tenint un impacte a curt termini.
A més asseguren que als 15 dies que operant ja s’estan prenent totes les mesures d’urgència necessàries per revertir aquesta situació, tant les que són de caràcter operatiu, com les relacionades amb el reforç de les tasques de manteniment.
També demanen un marge de temps per assolir un escenari que torni a ser estable.
L’empresa afirma a la seva nota de Premsa no tenir constància que s´hagi produït cap agressió a personal de conducció, desmentint així les afirmacions dels sindicats CCOO i UGT.
0 comentarios