
La jove estudiant pratenca va guanyar aquest dissabte el premi jove del Festival de Cine en Català que es va celebrar a Roda de Barà i que es va entregar el dissabte 11 de Juny.
Ibernón va guanyar amb el curtmetratge ‘EN SÈRIO?’, el premi va ser lliurat per part del Jurat de la categoria Jove 48 Hores: Adrià Guxens, Paula Jornet i Biel Rossell.
SINOPSI
Aquest any demanem que compliu dues premisses relacionades amb temes del FIC-CAT 2022: 1. Amb motiu de l’eix temàtic del FIC-CAT 2022, la Producció, us demanem que en algun moment de l’obra, de manera visible, hi apareguin DINERS (bitllets, monedes, autèntics o falsos, el que vulgueu!). Els diners no donen la felicitat, però hi ajuden i, en el món del cinema, poden canviar molt el rumb de les coses i ajudar molt a aixecar una pel·lícula. 2. Aquest any tenim un nou premi al festival i per això us demanem que a la vostra producció hi feu aparèixer el nom MONTSERRAT, ja sigui un personatge del curt, algú a qui es fa referència, o bé el nom escrit en un paper, feu volar la imaginació!
0 comentarios