L’Aeroport celebra aquests dies un dels esdeveniments culturals més importants de l’any, la diada de Sant Jordi.

A partir d’aquest dijous, els passatgers que tinguin previst agafar un avió a l’Aeroport del Prat podran aconseguir un dels llibres més destacats de l’any gràcies a la instal·lació de quatre punts de venda addicionals situats tant a la Terminal T1 (al centre de l’Sky Centre) com a la Terminal T2 (mòduls U i S).
Els estands que es podran visitar fins al diumenge 24 d’abril, ofereixen les principals novetats literàries nacionals i internacionals.
A més, també estan a la venda les tradicionals roses durant aquests dies i el dissabte 23, dia de Sant Jordi, els llibres tindran un descompte del 10%. (Nota de Premsa)
0 comentarios