El Prat al Día

Vertix impulsa la segona fase de l’Eixample Sud amb una inversió de 135 milions d’euros

La promotora inicia les obres del segon sector d’aquest nou barri del Prat de Llobregat, que preveu unes 600 noves llars, la meitat de protecció oficial.


Una nova etapa per a l’Eixample Sud

La promotora immobiliària Vertix, propietat de la família Massot, ha iniciat la segona fase del desenvolupament del barri de l’Eixample Sud, un dels projectes urbanístics més ambiciosos de les darreres dècades a El Prat de Llobregat. Amb una inversió global de 135 milions d’euros, la companyia preveu aixecar unes 600 noves vivendes en aquesta nova etapa, després d’haver culminat amb èxit la primera fase del projecte.

La primera fase, gairebé enllestida

Segons ha explicat Elena Massot, consellera delegada de Vertix, “la primera fase ja està acabada i entregarem l’últim bloc entre juliol i setembre”. En total, s’hi han construït 360 habitatges de règim lliure i 400 protegits, en una zona que combina espais residencials amb equipaments públics, 50.000 metres quadrats de zones verdes i diversos locals comercials.

Caprabo, el primer gran comerç confirmat

El primer bloc de la segona fase inclourà 77 habitatges i un gran local comercial de 3.000 metres quadrats que ocuparà la cadena Caprabo. Aquesta nova fase, amb una inversió específica de 19 milions d’euros, contempla un total de 800 vivendes, 600 de les quals aniran a càrrec de Vertix, amb una distribució equilibrada entre lliures i de protecció oficial.

Vuit anys de transformació urbana

El projecte urbanístic, que va començar a caminar l’any 2013, està previst que s’acabi completant en un termini d’uns vuit anys. L’Eixample Sud es consolida així com una nova centralitat residencial per al Prat, en un context de creixent demanda d’habitatge assequible i zones urbanes ben equipades.

Salir de la versión móvil