El CB Prat guanya al Gran Canaria amb un treball intens a la segona part (74-63)
Publicado el 12 de noviembre de 2024

El CB Prat ha aconseguit una victòria treballada davant el filial del Dreamland Gran Canaria per 74-63, en un partit marcat per la intensitat de la segona part. Després d’una primera meitat igualada, els pratencs van saber mantenir el pols i, gràcies a la solidesa de jugadors com Ian Platteew i Pau Carreño, van acabar imposant-se en els moments claus.

Primera part igualada

El partit va començar amb un intercanvi de cops entre els dos equips. El CB Prat, amb un encert exterior destacat de Sergi Costa, Ian Platteew i Marc Sesé, va intentar establir una petita avantatge. Tot i això, el Gran Canaria va respondre ràpidament amb un parcial de 2-9 que va capgirar el marcador (17-19). Amb una clara igualtat, el primer quart va acabar amb el conjunt local a només dos punts de desavantatge (22-24).

Al segón temps, les forces continuaven equilibrades. Tot i un lleuger avantatge del CB Prat amb un triple de Sergi Costa (36-31), els canaris van aconseguir avançar-se novament gràcies a dos triples consecutius (36-37). El partit es mantenia tens i disputat, acabant la primera meitat amb empat a 42 punts.

La gran segona part de Platteew

Després de la represa, un petit parcial de 0-3 a favor del Gran Canaria va ser el preludi d’un gran moment de Ian Platteew. Amb només 17 anys, la jove promesa pratenca va brillar i va portar el seu equip a un parcial de 11-0 (53-45). Tot i que els canaris van intentar recuperar-se, el CB Prat va tancar el tercer quart amb un 61-54, amb un treball destacat de Pau Carreño i Marc Sesé.

Els darrers minuts de tensió

L’últim quart va ser marcat per la tensió. El Gran Canaria va aconseguir escurçar distàncies fins al 63-60, però els jugadors del CB Prat van saber mantenir la calma. Pau Carreño va seguir lluitant amb intensitat, i Marc Peñarroya i José Nogués van posar la cirereta al pastís amb cistelles importants que van garantir els dos punts per al CB Prat.

Fitxa del Partit

CB Prat (74): Peñarroya (9), Costa (9), Platteew (13), Carreño (13), Ordoñez (6), Nogués (6) – quintet inicial – Martí (1), Sesé (11), Arikawe (6).
Gran Canaria (63): Heinonen (11), Pérez (3), Nzambi (13), Bordon (15), Miteo (4) – quintet inicial – Arteaga (2), Cabrera (6), Tsafack (1), Del Cerro (6), Coulibaly (2).

El CB Prat aconsegueix una victòria important, que li permet seguir amb bon peu la lliga després de les baixes de jugadors com Teodor Simikj i Josep Franch.

Comentarios

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Otras noticias