A pocs dies de la celebració del dia de la dona, l’equip denuncia que la seva continuïtat s’ha vist truncada per una decisió que consideren injustificada, basada en una suposada manca de compromís i en el nombre de jugadores. Les integrants defensen que han mantingut el mateix grup des de l’inici de temporada i que han complert amb responsabilitat fins a l’últim partit, alertant també de l’impacte que aquest fet pot tenir en el futur de l’esport femení al club.
Carta dels lectors. El Prat al Dia publica íntegrament les cartes dels seus lectors sense aplicar cap retall ni censura. Es perfecto això que les opinions expresades pertanyen en exclusiva als seus autors.

Volem compartir la situació que estem vivint com a equip Sènior Femení.
Recentment se’ns va comunicar la decisió de tancar la nostra participació en la competició, al·legant una suposada manca de compromís i el nombre reduït de jugadores. Com a conseqüència d’aquesta decisió, diumenge passat vam disputar el que va ser el nostre últim partit de la temporada.
Davant d’això, considerem important aclarir alguns punts.
L’equip està format pel mateix nombre de jugadores amb què es va iniciar la temporada al mes de setembre: quatre sènior i tres juvenils (més les porteres). Amb aquesta mateixa estructura, el projecte va ser considerat viable a l’inici de curs.
Pel que fa al compromís, les absències que s’han produït han estat puntuals i justificades per responsabilitats acadèmiques universitàries. En cap moment hi ha hagut abandonament, desinterès ni renúncia a l’equip. Hem continuat entrenant i competint amb responsabilitat fins a l’últim dia.
Aquesta decisió no només afecta les jugadores actuals, sinó que també té un impacte en les categories inferiors i en la continuïtat de l’esport femení, que necessita estabilitat i referents per créixer.
El nostre objectiu no és generar confrontació, sinó donar a conèixer la nostra realitat i defensar la feina i l’esforç realitzats durant tota la temporada. Creiem en el diàleg i en la recerca de solucions que permetin donar continuïtat als projectes esportius femenins en condicions clares i justes. (A.C.).








0 comentarios