Els infantils de l’Escola La Seda brillen al futbol sala: campions del Baix Llobregat i subcampions de Catalunya
Publicado el 8 de julio de 2025

Un any d’èxits per recordar: els joves del Prat deixen empremta a tot el territori.

L’equip infantil de futbol sala de l’Escola La Seda ha viscut una temporada de somni. Els nois, amb només 12 i 13 anys, han tancat un any excepcional conquerint títols arreu del Baix Llobregat i deixant el llistó ben alt a nivell català. Van aixecar la copa de campions de la Lliga del Baix Llobregat, van guanyar la Copa Estiu del mateix territori i la Final Territorial de Barcelona. Però el gran moment va arribar amb la Final Nacional Catalana, on es van proclamar subcampions després d’un torneig disputadíssim.

Una final amb gust a victòria

El partit decisiu es va jugar el 15 de juny al camp de la Marbella, a Barcelona. Aquell dia, malgrat la derrota final, es respirava orgull a les grades. Famílies, amistats i companys d’escola van animar sense parar, sabent que el que havien aconseguit era enorme. L’Escola La Seda no només competia, sinó que representava amb força i dignitat tota una ciutat.

Una temporada rodona

Amb un total de quatre títols, el balanç parla per si sol. A cada partit s’hi veia l’esforç, el compromís i la il·lusió d’un grup de joves que ha crescut dins i fora del camp. No era només futbol sala: era un sentiment compartit, una família esportiva que ha anat superant reptes amb passió i joc net.

Comentarios

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Otras noticias