Juan Pedro Pérez assegura que visitarà la ministra de Transició Ecològica a Madrid per aturar la regressió del Platja del Prat de forma immediata.

La recuperació de la platja del Prat és una conquesta de la ciutadania gràcies al consens del Pla Delta, aprovat fa 30 anys. A dia d’avui, l’ús de la nostra platja està en perill i s’ha d’abordar el problema amb decisió. Per això, aquest divendres, el candidat socialista a l’alcaldia del Prat ha ofert una roda de Premsa a la platja per tal d’anunciar un nou compromís si assoleix l’alcaldia.
“Si soc Alcalde del Prat, m’implico personalment anant a Madrid a negociar amb la Ministra de Transició Ecològica Teresa Ribero per tal de trobar solucions definitives a la regressió del litoral i per buscar una manera de revertir els efectes de les sentències del TSJC que impedeixen l’accés i l’aparcament a la platja” ha assegurat Juan Pedro Pérez, candidat a l’alcaldia del Prat.
A més, també ha remarcat que “seguiré exigint al Port de Barcelona i a la Generalitat que, mentre no arribin les mesures definitives, continuen amb les aportacions de sorra anuals”
“Treballaré per salvar la platja del Prat! No puc permetre que per la inacció del Govern de la Generalitat acabem perdent una conquesta que a la gent del Prat ens ha costat molt d’aconseguir” ha sentenciat Juan Pedro.(Nota de Premsa).


0 comentarios