Junts pel Prat denuncia el que entenen com uns negativa de l’equip de govern de la ciutat a acceptar la seva proposta de reducció d’impostos locals en un context d’inflació

El candidat a l’alcaldia de Junts pel Prat, Gerard Valverde, ha lamentat el no de l’equip de govern de la ciutat a acceptar la seva proposta de baixar els impostos locals en un context d’alta inflació que «impacta directament sobre la butxaca de les famílies, empreses i comerciants de la ciutat».
Segons l’alcaldable en un moment d’alça de preus i d’increment del cost de l’energia, és necessari que les administracions facin tot el possible per garantir el poder adquisitiu dels ciutadans a través d’una reducció fiscal, especialment un Ajuntament com el del Prat que disposa del segon pressupost municipal per habitant de Catalunya i uns ingressos fiscals extraordinaris gràcies al port i l’aeroport.
L’alcaldable sosté que porten anys demanant la reducció al mínim legal de la contribució que paguen les famílies i que la única resposta que han rebut per part de l’equip de govern és una negativa constant i permanent. En concret, detalla que en la legislatura actual aquesta mesura hauria suposat un estalvi de més de 600 euros per a moltes de les famílies de la ciutat.
Per altra banda, des de Junts pel Prat afirmen que la pèrdua d’ingressos degut a al reducció d’aquests impostos quedaria compensada per la seva proposta d’increment de l’IBI especial de l’aeroport i el port que suposarien més de 3 milions d’euros addicionals per les arques municipals.
En aquest sentit, des de Junts pel Prat manifesten la seva voluntat de seguir treballant per millorar les condicions de vida dels veïns i les veïnes. (Nota de Premsa)
0 comentarios