Gerardo Pisarello, va presentar al Cèntric el seu llibre
Publicado el 20 de octubre de 2022

Amb el títol» Dejar de ser súbditos», el fin de la restauración borbónica.

Gerardo Pisarello , va presentar aquest dilluns al Cèntric el seu nou llibre «Dejar de ser súbditos», el fin de la restauració bòrbonica.

El diputat dels comuns va estar acompanyat a la seva presentació per l’alcalde del Prat ,Lluís Mijoler,a qui Pisarello va qualificar com a exemple dels alcaldes del municipalisme d’esquerres.

El col.liqui va estar moderat per la periodista de Crític Laura Aznar i presentat per l’Esther García, regidora de Memòria democràtica.

Tant al llibre com a l’acte es va incidir a la idea de que la actual monarquia està a una situació fràgil i que cal impulsar la república a Espanya, con a manera d’avançar en drets i polítiques socials. Aquests valors considera que a l’actualitat es reflecteixen al municipalisme.

El llibre es pregunta uin sentit tenen les monarquies hereditàries en el món contemporani? A quins fins i interessos concrets ha servit la monarquia a Espanya?

Partint d’una mirada històrica, contextualitzada, Gerardo Pisarello analitza críticament l’esdevenir de les monarquies modernes i de manera concreta el de la dinastia borbònica hispana, des de Ferran VII a l’actual rei Felip VI.

Deixar de ser súbdits. La fi de la restauració borbònica és un assaig , que tracta de per què la monarquia podria haver segellat el seu declivi irreversible, possibilitant l’obertura d’una nova república.

Comentarios

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Otras noticias 

Hola

Instalar App Web
×