Incendi en un supermercat i incidències ferroviàries marquen la jornada al Prat de Llobregat
Publicado el 7 de marzo de 2025

Un incendi en un Mercadona obliga a desallotjar els clients durant mitja hora.

Vídeo i imatges de Mossos

Aquest migdia, cap a les 14 hores, els Bombers han rebut l’avís d’un incendi en un supermercat Mercadona situat a l’avinguda Apel·les Mestres del Prat de Llobregat. Una unitat s’ha desplaçat fins al lloc i ha constatat que el foc, provocat per un calefactor, ja estava extingit.

Després de realitzar les tasques de ventilació del local per dissipar el fum acumulat, al cap de poc més de mitja hora s’ha permès la reobertura de l’establiment i el retorn dels clients, que havien estat evacuats com a mesura de precaució.

Greus afectacions a Rodalies per una avaria elèctrica

Paral·lelament, el servei de Rodalies s’ha vist afectat durant tota la jornada per una incidència a la catenària entre Bellvitge-Gornal i Gavà, provocant retards i interrupcions en la circulació de trens.

Inicialment, els trens han circulat per via única, però la situació s’ha complicat quan un tren ha quedat aturat al Prat de Llobregat a causa de l’avaria, fet que ha obligat a suspendre completament el servei en aquest tram. Posteriorment, s’ha restablert parcialment la circulació amb una freqüència reduïda de dos trens per hora i sentit.

Evacuació de passatgers per part dels serveis d’emergències

Davant la impossibilitat de reprendre la marxa del comboi avariat, els Bombers han mobilitzat tres dotacions per evacuar uns 900 passatgers. Els viatgers han hagut de caminar més de 800 metres per les vies fins arribar a l’estació de Bellvitge, on han rebut assistència.

En el dispositiu han col·laborat Bombers de la Generalitat, Mossos d’Esquadra i Protecció Civil per garantir la seguretat dels passatgers i agilitzar la resolució de la incidència. Mentrestant, tècnics d’Adif han treballat per restablir el servei ferroviari al més aviat possible.

Comentarios

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Otras noticias