Els lladres no aconsegueixen endur-se els diners, però causen destrosses per valor de 1.500 euros.

Un petit comerç situat a la plaça Ramón Roig i Badia del Prat de Llobregat ha patit aquest matí un intent de robatori que, tot i no culminar amb l’extracció de diners, ha deixat greus desperfectes a la maquinària.
Danys considerables a la bugaderia
Els fets han tingut lloc entre les 8:30 i les 10 hores, quan una o diverses persones han accedit a l’establiment i han intentat forçar el calaix dels diners. No obstant això, en no aconseguir el seu objectiu, han decidit marxar sense emportar-se res.
La propietària del negoci fa temps que pren precaucions i no deixa grans quantitats de diners a les màquines, només el mínim necessari per al canvi. Malgrat això, l’intent de robatori ha tingut conseqüències importants, ja que els danys causats a l’equipament podrien ascendir a uns 1.500 euros.
Investigació en marxa
Els Mossos d’Esquadra han assumit la investigació del cas. Aquest no seria un fet aïllat,segons informen els veïns.
Els lectors son els nostres ulls.

.








0 comentarios