El jugador del Club Billar Prat, Jorge Sánchez Barrera, s’ha proclamat campió de Catalunya de la modalitat de Lliure (3a Divisió) en la fase final disputada a Centelles, on hi accedien els set millors classificats després de tres eliminatòries prèvies, més el jugador local, Esteve Raulet, com a representant de l’entitat organitzadora.

Fase de grups.
La competició va començar dissabte amb dos grups de quatre jugadors.
Al grup A, Jorge Sánchez va aconseguir un ple de victòries i va certificar la classificació com a primer. El va acompanyar Francisco Martín, que amb dos punts i una millor mitjana general va obtenir el segon lloc.
Al grup B, Francesc X. Santesmasses també va guanyar les tres partides i va passar com a primer. El segon classificat va ser José Serrano, autor de la millor partida del torneig amb 80 caramboles en 12 entrades.
En aquest grup també hi competia el jugador local, Esteve Raulet (SBPE Centelles), que tot i perdre els tres enfrontaments, va mantenir opcions de victòria en dues de les partides.
Semifinals.
A semifinals, Jorge Sánchez va imposar el seu joc combinant atac i defensa per superar José Serrano per 80–57.
A l’altra semifinal, Francisco Martín va derrotar Francesc X. Santesmasses per 80–52.
Final
A la final, Sánchez va mostrar el seu millor nivell i, en poc menys de mitja hora, va aixecar el títol amb una victòria contundent: 80–20 en 15 entrades davant el jugador del Club Billar Llinars, Francisco Martín.








0 comentarios