Apuñalament en un xiringuito de la platja del Prat
Publicado el 28 de junio de 2026

Una disputa entre dues famílies acaba amb un ferit per arma blanca.

Imatge de recurs. No es correspón amb els fets.

Un dissabte al vespre, quan faltaven pocs minuts per arribar a les onze, la calma habitual de la platja del Prat de Llobregat es va trencar de manera abrupta. Una discussió entre membres de dues famílies de etnia gitana en un xiringuito va derivar en un apunyalament que va deixar els testimonis desconcertats i, en alguns casos, visiblement espantats.

L’agressió enmig de la discussió.

Segona informa el digital El Caso, La jove autora de l’agressió acabava de sortir de l’aigua. Encara mullada, va mantenir unes paraules amb el noi que l’acompanyava. Tot seguit, en un gest ràpid que va sorprendre tothom, va agafar un ganivet de la cuberteria del mateix establiment i el va clavar a l’abdomen de la víctima. La noia va fugir immediatament en un cotxe, mentre alguns clients sortien del local alarmats per la situació i alertaven els serveis d’emergències.

Assistència al ferit i trasllat a Bellvitge.

Efectius dels Mossos d’Esquadra i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) es van desplaçar fins al xiringuito. En arribar, van trobar la víctima amb una ferida de ganivet a l’abdomen. Els sanitaris li van practicar les primeres assistències al mateix lloc i posteriorment el van evacuar al Hospital de Bellvitge, on ha necessitat punts de sutura.

Un altre familiar també va resultar ferit, tot i que no va requerir atenció mèdica.

Investigació en curs.

Els Mossos d’Esquadra s’han fet càrrec de la investigació per localitzar i detenir la agressora. Les diligències també busquen aclarir quin vincle tenia amb la víctima i què va motivar l’apunyalament. A més, s’està intentant identificar la persona que conduïa el vehicle en què la jove va marxar del lloc dels fets.La nit va continuar a la platja, però amb un ambient estrany, dens, d’aquells que deixen un silenci que costa de trencar. Els testimonis intentaven recuperar la normalitat mentre encara assimilaven com una discussió pot convertir-se, en qüestió de segons, en un episodi de violència.

Comentarios

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Otras noticias