Un gol de Dani Rubio en els últims minuts impedeix la remuntada dels potablava, que s’havien sobreposat al gol inicial visitant en un tram final d’alta tensió.

Una primera meitat de domini sense premi.
El Municipal del Sagnier ha viscut un duel intens i ple d’alternatives on l’AE Prat ha sortit decidit a portar la iniciativa del joc des del primer minut. Malgrat el domini territorial dels potablava, la primera de les pinyolades la ha donada el conjunt arlequinat. En el minut 20, una desatenció a l’esquena de la defensa ha permès a Enric Sáez guanyar la posició i servir la pilota per a Adri González, que no ha idonat opció i ha signat el 0-1 al primer pal.
El conjunt pratenc ha buscat la reacció immediata, empenyent amb més cor que cap, però s’ha topat de cara amb la pressió alta del filial sabadellenc i amb un encertat Manel Estévez sota els pals. El porter visitant ha desbaratat les poques opcions clares de les quals ha disposat el Prat abans de prendre el camí dels vestidors.
Remuntada llampec i final convuls.
Després d’una represa sense gaires incentius i amb el ritme travat, els locals han trobat per fi les escletxes a la rereguarda rival. La insistència potablava ha tingut la seva primera recompensa en el minut 68, quan una bona acció per la banda esquerra ha acabat amb la rematada que establia la igualada. Amb l’afició empenyent de valent, el Prat ha culminat la capgirada en el 83′ aprofitando una pilota morta a boca de canó després d’un rebot dins l’àrea.
Quan el millor escenari semblava ja certificat per als del Sagnier, el central visitant Dani Rubio ha aparegut com un davanter natiu per posar el 2-2 definitiu. La diana ha generat un gran enrenou i fortes protestes per part de l’equip local per un possible fora de joc. La tensió i els nervis han aflorat a la banda en un tram final d’infart que ha acabat amb l’expulsió del tècnic pratenc, Cristian Gómez. Un punt amb gust agredolç per a un Prat que ha tingut el triomf a tocar dels dits.








0 comentarios