La dona assassinada a Balaguer no va denunciar cap maltractament durant la seva estada al Prat.
Publicado el 24 de enero de 2023

Desprès de la publicació pel diari ARA , els serveis socials del Prat han estudiat a fons el succés.

Fa uns dies ens fèiem ressò de la informació publicada al diari Ara, que assegurava que la dona assassinada a Balaguer, primera víctima de la violència de gènere de Catalunya, era del Prat i que el seu marit i fills viuen al Prat.

Aquest fet va alarmar a fonts municipals que sempre estan molt atents en la lluita i prevenció de la violència masclista, tal i com s’ha posat de relleu en infinitat d’ocasions.

Aquestes fonts van estudiar el cas i van concloure que:

  • Consta que la dona va viure al Prat de forma intermitent fins el 2005.
  • En aquest temps no va requerir l’atencio de cap servei social.
  • Els serveis socials han indagat si hi ha algun fill de la dona resident al Prat. No es el cas.

Naturalment el fet de que la dona no fos del Prat no resta ni una mica de dramatisme al crim , però que l’ajuntament hagi estudiat i evaluar el succés , ens congratula i creiem que és motiu de felicitació.

Comentarios

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Otras noticias 

Hola

Instalar App Web
×