La Flama del Canigó va encendre la Foguera de Sant Joan
Publicado el 25 de junio de 2023

El barri de la Barceloneta va acollir l’única Foguera de Sant Joan de la ciutat.

Amb l’arribada de la flama del Canigó, vinguda dels pirineus i custodiada per la Agrupa i la UE Prat, va començar el dia del foc per excelència, la Nit de Sant Joan.

La flama va arribar al barri de la Barceloneta,únic de la ciutat que conserva la tradició d’encendre una foguera i una vegada encesa va començar el ball de diables i les Altres activitats relacionades amb el foc.

La foguera de la Barceloneta s’encen amb ocasió de les festes del barri, que l’any que ve serà centenari i que es celebren amb un nodrit programa d’actes.

Un d’elles va ser el pregó de festes que aquest any va anar a càrrec del creador pratenc Toni García, aquest va fer referència als quatre elements i els va lligar, en un elaborat i ben articulat pregó, a la gent i barri de la Barceloneta.

Comentarios

0 comentarios

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Otras noticias 

Hola

Instalar App Web
×