Una victòria alliberadora després de tres mesos sense guanyar.

L’AE Prat va tornar a celebrar un triomf al CEM Sagnier i ho va fer amb una sensació gairebé catàrtica. Després de vuit jornades sense sumar els tres punts, l’equip de David Vilajoana va superar l’AE Manlleu per 3 a 1 en un partit que va començar amb dubtes, però que va acabar amb un estadi alleujat i orgullós.
Una primera part plena de nervis i imprecisions
Els primers 45 minuts van ser feixucs. Ritme alt, sí, però poca claredat. Tant Prat com Manlleu van apostar pel joc directe, per pilotes llargues i per una pressió intensa que, més que generar perill, va multiplicar els errors. Les arribades clares van brillar per la seva absència i el descans va arribar amb el marcador inicial intacte i amb la sensació que el partit necessitava un gir.
Reacció pratenca i un segon temps que ho canvia tot
El canvi va arribar just després de passar pels vestidors. Amb un parell de retocs i una actitud més valenta, els potablava van començar a trepitjar l’àrea rival amb més convicció. I el premi no va trigar.
Al minut 51, Gustavo Reinke va aprofitar una desconnexió entre un defensa i el porter visitant per fer l’1–0. El gol va desfer tensions, però el Manlleu va respondre amb contundència: al 62’, un xut de Toni Cao des de fora de l’àrea, desviat lleument per un defensa, va sorprendre Dani Guiseris i va tornar l’empat al marcador.
L’alegria osonenca, però, va durar un sospir. Dos minuts després, una gran passada de Dani Bonaventura va acabar amb una doble acció de Ricki Vidal: primer amb un cop de cap que el porter va deixar mort, i després amb la punta de la bota per fer el 2–1. Un gol d’instint, d’aquells que encenen la graderia.
I encara n’hi havia més. Al 68’, una centrada de Valeriev al segon pal va trobar Alejandro Archs, que va controlar amb el pit i va connectar un xut sec per establir el 3–1. Un gol especial per al jove jugador, que es treia l’espina d’una ocasió molt similar fallada contra el Santfeliuenc.
Gestió del resultat i alleujament final
Amb dos gols d’avantatge, el Prat va decidir protegir el marcador. Va cedir la iniciativa a un Manlleu que ho va intentar amb joc directe, però sense inquietar realment la porteria de Guiseris. Quan l’àrbitre va xiular el final, molts jugadors van respirar profundament, conscients que trencaven una ratxa massa llarga.
Els aficionats, que havien patit de valent, van marxar del Sagnier amb un somriure que feia setmanes que no es veia.
Classificació i pròxims compromisos
Amb aquesta victòria, l’AE Prat suma 27 punts i tanca la jornada 18 en cinquena posició, en zona de play-off d’ascens, a quatre punts del líder i a tres del segon classificat, que dona accés directe a la categoria superior.
L’equip disputarà un amistós dijous (20 h) al camp del Natació Terrassa de Primera Catalana i després gaudirà de tres dies de descans abans de preparar el duel contra el Ciudad Cooperativa, que començarà a partir de dilluns vinent.








0 comentarios