Aterra al club Gironí després de la selva sortida de la AE Prat.

L’ex-entrenador del primer equipo de la AE Prat, Pedro Dólera , ja té nova banqueta, serà la de la Unió Esportiva Olot que juga a tercera divisió.
Al respecte Dólera ha declarat: “He sentit que aquí em volien i jo també volia venir. Tenia molt clar que si l’Olot era una opció, a mi em feia patxoca. Intento deixar la meva empremta allà on em volen i créixer amb el club”.
afegint : “Vull jugadors que vulguin ser a l’Olot i que ho tinguin clar des del principi. Necessitava sortir de la meva zona de confort, vull sentir-me entrenador de futbol en un club gran i amb possibilitats. Tenir una ciutat bolcada amb el seu equip, em feia molta il·lusió formar part de la història d’aquest club” .

En Xesco Rivas serà el seu segon entrenador. Ha estat al Divisió d’Honor de la Gramenet, també ha estat a Mèxic en una escola de futbol.
Respecte al fitxatge de Dólera, el president del Club Joan Agustí ha assegurat: “Hem portat un entrenador de trajectòria, un home que ens aportarà competitivitat. L’objectiu és fer les coses el millor possible i intentar estar a la part alta amb jugadors de casa, de comarques de Girona i catalans”.
Del per qué Dólera ho ha aclarit el Director esportiu del Club Sergi Raset :
“Buscàvem un perfil d’un tècnic amb experiència que conegués els camps de la categoria, que tingués un recorregut i un model de joc propi per treure el màxim rendiment dels jugadors”
“Vaig parlar amb en Pedro i de seguida em va enganxar el seu entusiasme i lideratge, això és el que necessitem després d’una temporada dolenta a nivell de resultats”.

0 comentarios